Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, lagerbeholdning og endring i priser. 

 

 

Så snart du har sendt inn din bestilling vil du motta en bekreftelse på epost. Straks varen er pakket vil du motta et sporingsnummer på epost og du vil få en sms når pakken er ankommet ditt nærmeste postkontor. Vi har som mål å behandle bestillingen raskt, effektivt og så riktig som mulig. 

 

Leveringstid 

Normal leveringstid er behandlingstid + postens leveringstid (2-5 dager).
Haster det med levering, ring oss og vi vil gjøre det vi kan for å få sendt det samme dag. Gjelder det spesielle ønsker i forbindelse med bestillingen, kan du ta kontakt med oss i åpningstidene.

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) inkl.25% moms. BBhorses har konkurransedyktige leveringsbetingelser, og bruker fraktsats på 99,- kr.
Ved bestillinger over 1999,- er leveransen fraktfritt. Unntak fra disse bestemmelsene gjelder saler, stevneskap og lignende produkter, som ikke kan sendes med vanlig post,
Da gjelder egne fraktsatser- ta kontakt for mer informasjon.

NB!
Uavhentede oppkravsforsendelser vil bli etterfakturert med kr 349,-. I håndteringskostnad

Betaling & Levering

BB Hesteutstyr benytter seg av Stripe og PayPal. Dette er to anerkjente, sikre og trygge betalingssystemer, som gjør det enkelt for deg som kunde å betale. Første gang må du registrere deg med navn og adresse og senere bruker du samme informasjon både hos BB Hesteutstyr og andre nettbutikker som benytter samme løsninger. Du kan bruke både Visa og MasterCard hos oss. Varene blir levert med Posten/Bring.

 

Åpent kjøp
Du kan returnere og bytte varer kjøpt i nettbutikken innen 14 viriedager. Har du bestilt med faktura må du huske at denne blir stående og må betales innen fristen. Vi forholder oss til bytte og retur på samme måte, enten du har betalt varene eller ikke. Husk å ta med kvittering eller faktura.
Fraktkostnader påløper forbruker ved retur.
 
 

Reklamasjon

Dersom en vare er levert med feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er normalt 2 år etter at du mottok varen. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen. Dersom du ønsker å heve kjøpet eller få en ny vare, returnerer du varen med feil sammen med returskjema.

BBhorses forbeholder seg retten til å ikke godkjenne påstander om feil forårsaket av kundens håndtering av produktet, eller dersom kunden ikke følger vanlige retningslinjer ved bruk. Vi gjør alt vi kan for å vise egenskapene til vår produkter nøyaktig, Små variasjoner i farger eller detaljer samt mindre problemer som riper på produktet er vanligvis ikke nok til å få et krav godkjent, og gir derfor ingen tilbakebetaling.

Dersom kravet er godkjent vil BBhorses reparere eller erstatte varen gratis, gi deg en prisreduksjon eller full tilbakebetaling. BBhorses dekker i disse tilfeller eventuelle fraktkostnader ved reklamasjoner/feil. Du må bare informere om dette på retur skjemaet som fulgte med pakken og deretter selv legge ut for returfrakt kostnader. Vi anbefaler Norgespakke med sporing.

Kunden må kontakte BBhorses for å få behandlet kravet. Behandlingstiden er vanligvis opp til 14 dager.

BBhorses prøver alltid først å løse klager og eventuelle tvister med kunder. Dersom uenigheten ikke kan løses mellom partene (selger-kunde), kan kunden ta saken videre til Forbrukerrådet.

 

Bedriftskunde

Firmaer, rideklubber og AS kan søke om å få bli fakturakunde hos BB Hesteutstyr med kreditt. Ring oss for ytterligere informasjon.

 

Øvrige spørsmål

Dersom du fortsatt har spørsmål, så er du velkommen til å ta kontakte med oss på epost: bbhorses@live.no
eller telefon
+47 930 36 350 / +47 930 58 722